Ben je ergens naar op zoek? Maak dan gebruik van onze onderstaande zoekfunctie:
Almere laat al jaren zien dat het als broedplaats geldt voor succesvolle bedrijven. Ook binnen deze bedrijven ontfermt de HR afdeling zich over de mensen die er werken. Echter kan het in Almere soms een uitdaging zijn om op korte termijn tijdelijk HR personeel te vinden. Vooral als dit een tijdelijke functie of positie betreft. In deze situatie bieden onze interim diensten uitkomst. Wij kunnen vaak al binnen enkele dagen een geschikte HR medewerker in Almere aan je voorstellen.
Meer weten?
Neem vrijblijvend contact met ons op!
In Almere barst het van de ambitieuze bedrijven. De vraag naar geschikt HR personeel is hierdoor hoger dan in veel andere steden in Nederland. Als gevolg hiervan hebben Almeerse bedrijven vaak meer moeite om hun HR vacatures te vervullen. Vooral tijdelijke vacatures raken hierbij maar moeilijk vervuld. Periodes van drukte of tijdelijke onderbezetting kunnen hierdoor niet altijd adequaat worden opgevangen. Dit kan leiden tot achterstanden en stagnatie van bedrijfsprocessen. Het tijdelijk inzetten van één of meer van onze interim HR medewerkers kan in deze situatie uitkomst bieden.
Zoek jij een HR medewerker in Almere?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op en ontdek onze mogelijkheden
Het inhuren van onze interim HR medewerkers levert meerdere voordelen op. Zo biedt het zowel zekerheid als flexibiliteit en loop je bovendien geen financiële contractrisico’s zoals bij het in dienst nemen van een werknemer. Ook hebben onze interimmers de kwaliteiten en ervaring om zich de operationele werkzaamheden binnen ieder bedrijf snel eigen te maken. Deze werkzaamheden kunnen vervolgens uiteenlopen van bijvoorbeeld het bieden van ondersteuning bij de werving en selectie van nieuwe medewerkers tot het beantwoorden van HR gerelateerde vragen en het doorvoeren van loonmutaties. Wij kunnen HR medewerkers leveren voor zowel een korte periode als voor een langere tijd of op projectbasis.
Voordat we iemand aan je voorstellen starten wij altijd met een inventarisatie. Wij kijken hierbij naar de huidige situatie, wensen en doelstellingen. We komen deze persoonlijk in kaart brengen zodat we een goede indruk hebben van de bedrijfscultuur en stakeholders. Ook worden de duur van de opdracht en het tarief besproken. Op basis van deze intake selecteren we de beste kandidaat voor de opdracht. Al onze interimmers zijn bij ons in dienst waardoor wij altijd buitengewoon snel een goede kandidaat kunnen voorstellen. Na een positieve kennismaking wordt het contract opgemaakt. Onze interim HR professional kan vervolgens direct aan de slag op de startdatum. Gedurende de interim opdracht evalueren we periodiek om de vorderingen en klanttevredenheid op de voet te volgen.
Hieronder volgen een enkele voorbeelden van wat klanten over ons zeggen.
“Wij zijn zeer tevreden met de HR interimmer die ons ondersteunt. Ze heeft zich de werkzaamheden snel eigen gemaakt.”
“Ik ben zeer tevreden over de HR interimmer die Infacto beschikbaar heeft gesteld. Hij werkt zorgvuldig en is gemotiveerd.”
“Het contact verloopt erg prettig en de kwaliteit van dienstverlening is uitstekend. Dit betreft een duurzame samenwerking.”