Zoeken

Ben je ergens naar op zoek? Maak dan gebruik van onze onderstaande zoekfunctie:

HR medewerker in Den Haag

Den Haag is een oude stad met veel bedrijvigheid en behoorlijk wat grote werkgevers. Naast overheidsinstellingen vind je hier bijvoorbeeld de hoofdkantoren van enkele grote bedrijven. Er is hierdoor vaak ook behoefte aan HR ondersteuning. In deze situatie bieden onze interim diensten uitkomst. Wij kunnen namelijk al binnen enkele dagen een geschikte HR medewerker in Den Haag leveren.

veel vraag naar ondersteuning van hr medewerker in den haag

Veel vraag naar ondersteuning van HR medewerker in Den Haag

Den Haag is de bestuurlijke hoofdstad van Nederland. De stad heeft veel inwoners en een sterke kenniseconomie. Hierdoor is Den Haag aantrekkelijk voor zowel Nederlandse als internationale organisaties. Veel van deze organisaties hebben wel eens HR personeel nodig. Het invullen van HR vacatures kan echter soms een uitdaging zijn, vooral als het gaat om tijdelijke posities. Drukke periodes of tijdelijke onderbezetting kunnen hierdoor leiden tot achterstanden en stagnatie in bedrijfsprocessen. Het tijdelijk inzetten van onze interim HR medewerkers kan in dergelijke situaties een oplossing bieden.

Zoek jij een HR medewerker in Den Haag?

Neem dan vrijblijvend contact met ons op en ontdek onze mogelijkheden

Inschakelen van Interim HR Medewerker biedt veel voordelen

Het inzetten van onze interim HR medewerkers brengt verschillende voordelen met zich mee. Zo kun je door onze flexibele aanpak bijvoorbeeld rekenen op onmiddellijke versterking van je HR-team wanneer je het nodig hebt, zonder langdurige verplichtingen. Dit stelt je in staat om onderbezetting te voorkomen, specifieke projecten aan te pakken of gewoon extra handen in te schakelen om de werklast te verlichten. Bovendien beschikken onze interimmers over de vaardigheden en ervaring om snel operationele taken in elk bedrijf op te pakken. Deze taken variëren van het ondersteunen bij werving en selectie tot het beantwoorden van HR-vragen en het verwerken van salariswijzigingen. Wij kunnen HR medewerkers leveren voor korte of lange periodes, evenals op projectbasis.

Waarom een interim HR medewerker in Den Haag?

  • Direct inzetbaar
    Pakken werkzaamheden sneller op
  • Uitgebreide ondersteuning
    Voeren alle dagelijkse werkzaamheden uit
  • Flexibel inzetbaar
    Voor zowel korte periode als langere tijd
  • Zonder contractrisico’s
    Je loopt geen werkgeversrisico’s
effectieve en bewezen werkwijze voor succesvolle resultaten

Een effectieve en bewezen werkwijze voor succesvolle resultaten

Voordat we iemand aan je voorstellen starten wij altijd met een inventarisatie. We analyseren de huidige situatie, luisteren naar de wensen en doelstellingen, en brengen deze persoonlijk in kaart. Hierdoor krijgen we goed inzicht in de bedrijfscultuur en de betrokkenen. Tijdens deze fase bespreken we ook de duur van de opdracht en de tarieven. Op basis van deze intakeprocedure selecteren we zorgvuldig de meest geschikte kandidaat voor de opdracht. Het unieke aspect van onze dienstverlening is dat al onze interimmers bij ons in dienst zijn, wat betekent dat we snel en efficiënt de juiste kandidaat kunnen voorstellen. Na een succesvolle kennismaking stellen we het contract op, zodat onze interim HR medewerker direct aan de slag kan op de afgesproken startdatum. Tijdens de looptijd van de interim opdracht houden we regelmatig evaluaties om de voortgang en klanttevredenheid nauwlettend te volgen.

Wat klanten over ons zeggen

Hieronder volgen enkele voorbeelden van wat klanten over ons zeggen.

“Ik ben zeer tevreden over de HR interimmer die Infacto beschikbaar heeft gesteld. Hij werkt zorgvuldig en is gemotiveerd.”

“Het contact verloopt erg prettig en de kwaliteit van dienstverlening is uitstekend. Dit betreft een duurzame samenwerking.”

“Wij zijn zeer tevreden met de HR interimmer die ons ondersteunt. Ze heeft zich de werkzaamheden snel eigen gemaakt.”

Ben jij overtuigd of heb je vragen?