Ben je ergens naar op zoek? Maak dan gebruik van onze onderstaande zoekfunctie:
Komt jouw organisatie tijdelijk handen te kort bij de uitvoering van HR werkzaamheden? Wij hebben altijd een ervaren interim HR generalist beschikbaar om je snel te helpen.
Wij kunnen al binnen enkele dagen een interim HR generalist aan je voorstellen die over de juiste kennis en ervaring beschikt om direct van waarde te zijn.
Een bedrijf met personeel maar zonder HR generalist is bijna ondenkbaar geworden. Dit komt vooral doordat de persoon in deze functie taken in alle gebieden van HR verzorgt en dus multi-inzetbaar is. Denk bijvoorbeeld aan contractbeheer, payroll beheer en contact met het UWV, maar ook aan het organiseren van trainingen en opleidingsmogelijkheden. Door zwangerschapsverlof, vakantie, langdurige ziekte of een onverwacht vertrek, kan het voorkomen dat een bedrijf tijdelijke ondersteuning nodig heeft van een interim HR generalist. Wij bieden hierbij graag een helpende hand.
Ben je op zoek naar tijdelijke ondersteuning op jouw HR afdeling? Of heb je handen te kort bij de uitvoering van HR werkzaamheden? Neem dan contact met ons op. Wij hebben namelijk altijd een interim HR generalist beschikbaar om je te helpen, zowel voor een korte als voor een langere periode. Al onze interimmers zijn bij ons in dienst waardoor wij snel een goede kandidaat kunnen voorstellen. Naast praktische vakkennis beschikken onze HR generalisten ook over ervaring bij uiteenlopende bedrijven. Zij hebben hierdoor het vermogen om zich snel aan te passen aan nieuwe situaties.
Vrijblijvend een interim opdracht bespreken?
Ben jij op zoek naar een HR generalist op interim basis? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Ik ben zeer tevreden over de HR interimmer die beschikbaar is gesteld. Hij werkt zorgvuldig, is gemotiveerd en neemt het zwangerschapsverlof van onze collega probleemloos waar. Wij zijn een zeer tevreden klant en zien dit als een samenwerking voor nu en in de toekomst!
Hieronder volgt een deel van de werkzaamheden die onze HR generalisten uitvoeren.
Verstrekken van informatie en beantwoorden van HR gerelateerde vragen van managers en medewerkers.
Verwerken van de instroom, uitstroom en doorstroom van personeel.
Naar de praktijk vertalen van actuele wet- en regelgeving op het gebied van human resources.
Verschillende bijdragen leveren bij HR projecten.
Doorvoeren van loonmutaties in het personeelsinformatie- en salarissysteem.
Verbeteringen van de HR processen signaleren, rapporteren en onderzoeken.
Wij zijn gespecialiseerd in het verzorgen van interim HR opdrachten en het plaatsen van interim HR professionals. Voordat we iemand aan je voorstellen starten wij altijd met een intake. Tijdens deze intake kijken we naar de huidige situatie, wensen en doelstellingen. We brengen deze persoonlijk in kaart zodat we een goede indruk hebben van de werkzaamheden, bedrijfscultuur en stakeholders. Op basis van de intake selecteren we de beste kandidaat voor de opdracht. Gedurende de interim opdracht evalueren we periodiek om de vorderingen en klanttevredenheid op de voet te volgen.
Wij zijn zeer tevreden met de HR interimmer die ons ondersteunt. Ze heeft zich de werkzaamheden snel eigen gemaakt, is flexibel en heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Het contact met Infacto verloopt altijd prettig.